Adósnak lenni napjainkban – finoman szólva kockázatos.
Érdemes a két-három éve elhangzott pénzintézeti reklámokat és szakértői véleményeket visszahallgatni és visszanézni.
Szó sem esett bennük arról, hogy a családokat, fiatal párokat irreális kölcsönbe hajtja bele.
Egész iparág, helyesebben szolgáltatói ágazat nőtte ki magát az adósságkezelés szolgáltatójaként.
Nem volna ez kiugró probléma, ha a gazdasági válság következményeként a devizaárfolyam nem szökött volna az égig.
Családok megdöbbenve veszik kézhez a megduplázódott követeléseket! A munkahely elvesztése a törlesztőrészletek nem fizetése - vitákhoz, veszekedéshez vezet a párkapcsolatokban.
Nem családok felelőtlensége csupán a fizetésképtelenség, az adósság.
Vidéken a családok helyzete még elkeserítőbb, mert a munkahelyek megszűnése, a munkahelyek leépülése a családok pénztárcáját kiüríti a családok gazdálkodását felborítja.
Telnek-múlnak a hónapok és a végrehajtás életbe lép, a végrehajtó jelentkezik az ingatlan elárverezése okán.
Sajnos a pénzintézetek ügyfelek által elmondott gyakorlata nem kíméletes, a végrehajtások tovahaladnak és az ingatlan elvesztése nem zárható ki.
Ezekben a több hetes, hónapos késések idején legtöbb család hallgatásba burkolódzik, tétlenül várja a jobb időket.
Adósságkezelés első ügyfélbarát ismérve, hogy a lehetőségek szerint azonnal a késedelem elején mediatori irodához, igazságügyi mediatorhoz, gazdasági mediatorhoz praktikus fordulni.
A pénzintézet az új jogintézmény felhívására górcső alá helyezi az egyes hitelügyletet.
Nagyon gyakran nem az eljárást látják gyors megoldásnak, hanem a közvetlen pénzintézeti döntést és ajánlattételt az adós felé.
Hosszú idejű késedelem a pénzintézetek esetében ma még kifejezetten káros és hátrányos, mert a bankok nem követik a bajbajutottak életét, hanem az ingatlant végrehajtják.
A végrehajtási eljárásban az adós mozgástere szűk, de ügyvéd megbízásával a jogokkal élni tud, megmentheti ingatlanát. A rendezett helyzet az adósságkövetelésnél megőrzi a családi összetartást is.
Konkrét ügyekben hívja: 06-302-164-102 ügyfélszámon vagy
jelentkezzen be adataival az ugyfelek@index.hu e-mailen!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése